گاهی وقتا

زندگی

 گاهی وقتا بی خود دلت میگیره ...

گاهی وقتا هیچی و هیچکس چاره ی دلتنگی دلتو نمیکنه ...

نمیدونم چرا ما آدما اینجوری میشیم ...

اصلا چرا زندگیمون باید طوری باشه که غمگین باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکی از دوستام میگفت نمیدونم هدف از خلقت آدم چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی که دلم میگیره این سوالش میاد تو ذهنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با خودم کلنجار میرم .... فکر میکنم ... که واقعا چیه هدف از خلق آدم

چرا خدا آدمو آفرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اینقد باید سختی بکشن بعضیا ...

(یه نمونه اش ) چرا بعضیا اینقدر دارن که غرق در ناز و نعمتن  (منظورم مال و ثروته)

بعضیا هم اونقد ندارن که مجبورن برا تامین معاش زندگیشون تن به هزار کار میدن ... 

خدا میخواد چطور به حساب  این دو گروه رسیدگی کنه ..........

چطور میاد اونی که بخاطر سیرکردن شکم زن و بچه ش مجبوره کار خلاف کنه رو مجازات کنه ؟؟؟؟؟؟ 

نمی دونم شاید دارم کفر میگم ....

خدایا ببخش ولی گاهی وقتا ذهنم یاری نمیکنه ...

نمیدونم ...

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت13:39---17 ارديبهشت 1396

فکر منم مشغول شد
مطلب قشگنیه


 

سلام 

زیاد بهش فکر نکن به نتیجه نمیرسی داداش



مجید خادم
ساعت11:51---15 فروردين 1396

سلام

متشکرم بهارجان از اینکه من رو در اینستاگرام دنبال کردی .

شاد باشی .


 

سلام 

سلامت باشید



مجید خادم
ساعت10:43---8 فروردين 1396

می‌گویند که در لحظۀ تحویل سال ...
حتی خورشید هم زاویۀ تابش خود را تغییر می‌دهد !

پیشاپیش ...
آرزو می‌کنم که سالِ پیشِ رو فرصتی باشد برای تغییرات مثبت ...
و مجالی برای مهربانانه‌تر تابیدنِ بر هم ...


« نوروز فرخنده باد »


 

 سلام جناب خادم

ممنونم از شما

سال نو بر شما و خانواده محترمتون هم مبارک باشه 

سالی سراسر شادی و تندرستی  رو براتون آرزو میکنم ...



t
ساعت22:11---8 بهمن 1395


میدونی چیه منم مثل تو ناراحت و در عجبم.
خدا عاقبت هممونو به خیر کنه.

 


آمین ...



t
ساعت12:19---6 بهمن 1395



 

چیشده ؟



سیدمرتضی قاضوی
ساعت13:26---2 بهمن 1395

یه وقتایی شنیده بودم میگفتن زمان پیامبر و امام علی ؛ زمانیکه می خواستن رحلت کنن از مردم خواسته بودن هر کس هر سوالی داره بپرسه؛ همه سوالای بی خودی می پرسیدن مثلا یکی از حضرت علی پرسیده بود تعداد موهای روی سرم چندتاست!؟!!!!!! حضرت علی گفته بود من میدونم ولی چه دردی ازت دوا می کنه جواب این سوال؟ یه سوالی بپرسین که یه گره ای از ذهنتون باز کنه و این حرفا..
کاش اونموقع یکی ازین سوالا می پرسید


 

کاش یه عالِم دین و دنیا تو این دنیا وجود داشت ....



سیدمرتضی قاضوی
ساعت11:53---29 دی 1395

یکی از چالشی ترین پست هایی که توی زندگیم داشتم همون توی وب تبادل نظر و هم اینجا..
واقعا جوابی براش نمیشه پیدا کرد!


 

سلام سید 

ن هیچ جوابی نداره ... و هیچکس هم نمیتونه آدم رو توجیه کنه ... متاسفانه



جنوب
ساعت17:51---23 دی 1395

سلام بهار
یه پست اقای قاضوی گذاشته بود اونجا که داشتی از خلقت ادما دفاع می کردی
به هر حال من که هنوز نفهمیدم.. فهمیدین به منم بگین..


 

سلام 

آره یادمه ....

ولی واقعا گاهی وقتا نمیدونم ....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 دی 1395برچسب:,ساعت 10:7 توسط بهار|


آخرين مطالب
Design By : Pars Skin